Blocs Terrassencs - terrassa.com PREN-T'HO COM VULGUIS: TOMÀQUET...

dijous, de gener 31, 2008

 

TOMÀQUET...

Els somnis de la raó produeixen monstres. I la televisió, entesa com a màquina de fer negoci amb l’emissió de publicitat, també. A Tele-5 ho saben a la perfecció: en fan negoci. I quan no en fan, s’entona el rèquiem. Per això, aquesta setmana, Aquí hay tomate mor d’un dia per l’altre.Els fets són els fets: Tele-5 va anunciar oficialment ahir a la tarda que el programa que li ha mantingut les tardes ben plenes de quota de pantalla serà història divendres vinent, quan n’acabi l’edició.De fet, avui, demà i demà passat Aquí hay tomate hauria de titular-se Aquí hubo tomate, perquè les tres edicions seran refregits en què es recordaran “els millors moments del programa”.Tele-5 està travessant un gener horrorós, des del seu punt de vista, amb un seguit de programes que, com el tomate, li han fet figa. Per això, tot i les floretes amb què ahir va endolcir la puntada de peu al programa, no ha dubtat a tancar-li la paradeta: la quota de pantalla d’aquest Aquí hay tomate que s’associa sense solució de continuïtat a la teleporqueria més immunda, no ha resistit l’empenta de programes de la competència en l’àmbit televisiu estatal com ara Sé lo que hicisteis... (La Sexta) –que és una paròdia a l’engròs de l’esperit tomaquer–, Amar en tiempos revueltos (TVE-1) i Fama ¡a bailar! (Cuatro).Tele-5 ha arribat a la conclusió que el tomàquet s’ha assecat i el llença al cubell de la brossa. Ara només li cal un recanvi.Es pot pensar que el maten, però també es pot pensar que Aquí hay tomate s’ha suïcidat. Lluny del seu humorisme i la seva desimboltura inicials, el programa s’ha especialitzat –amb perdó– a remenar la merda dels famosos, la dels famosets, la de les seves famílies i la de tothom que ha entès el negoci del famoseig. Ha anat al límit i ha esgotat les seves possibilitats: s’ha immolat... per l’audiència.
font: l'Avui

Comments: Publica un comentari a l'entrada



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?