Blocs Terrassencs - terrassa.com PREN-T'HO COM VULGUIS: EL CONILLET BLANC...

divendres, de juliol 13, 2007

 

EL CONILLET BLANC...

L'argentí Javier Saviola, exjugador del FC Barcelona, serà presentat, avui divendres a les 13:00 hores, al Bernabéu. El futbolista va volar, aquest dijous, de la capital catalana a Madrid i quan va arribar a Barajas va ser literalment segrestat pels membres de seguretat del club blanc. Abans, al Prat, Saviola va assegurar que no sabia com el rebria la parròquia culé quan, ja vestit de blanc, arribi el proper 23 de desembre al Camp Nou per disputar el superclàssic.
Saviola va voler evitar qualsevol mena de polèmica amb el president blaugrana, Joan Laporta, assegurant que estava "molt agraït" al FC Barcelona i que marxa cap a una "nova aventura" professional "sense cap mena de rancúnia". El jugador argentí va voler deixar un missatge pels aficionats blaugrana just abans d'agafar el pont aeri. El Conejo els va dir que "estava molt content perquè sempre s'han comportat de manera molt correcte amb mi. Estic molt agraït per tot el que m'han donat".
Tot i això, el nou jugador del Real Madrid va admetre que "no sóc al cap de la gent" i "no tinc manera de saber com em rebran". Immediatament, va afegir que "la gent que m'estima i sap com sóc , s'ha posat contenta amb el meu fitxatge".
Saviola passarà la revisió mèdica aquest matí i al migdia serà presentat al Bernabéu. Signa pel gran rival del Barça, amb la carta de llibertat sota el braç, per quatre temporades cobrant quatre milions d'euros l'any.
font:la malla

Comments: Publica un comentari a l'entrada



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?