Blocs Terrassencs - terrassa.com PREN-T'HO COM VULGUIS: COMIAT???...

divendres, de març 23, 2007

 

COMIAT???...


El "catxondo" del Lluís Llach diu que plega:

"Deixo definitivament la carrera artística, vull trencar la meva dinàmica professional, reinventar la meva vida i iniciar una altra aventura", va proclamar, en una serena reivindicació de la seva llibertat com a individu.Llach va reconèixer que s'ha vist desbordat pels esdeveniments els últims dies. Malgrat que va anunciar la retirada dels escenaris fa un any, i que en els últims 12 mesos ha fet una petita gira pels llocs més estimats per anar-se acomiadant a poc a poc, la reacció del públic l'ha agafat desprevingut. "Hauria volgut un concert de comiat més intimista, però la gent no ha volgut que sigui així i he hagut de variar la filosofia del recital. Estic sobrepassat per aquesta manifestació d'estima que no esperava", va explicar.

Té motius per estar- ho. Les entrades per als dos concerts que se celebraran avui i demà es van esfumar en qüestió de minuts. La insistència del públic va portar el cantautor a programar dos recitals en lloc d'un, com en un principi estava previst. Dimecres, les 5.000 entrades del recital d'avui es van vendre en només una hora i mitja. Tot un rècord."Explicar tot això és molt estrany --va dir ahir el cantautor--. Estic molt agraït a tothom, però no podia programar més concerts. Havia d'acabar a Verges, amb la meva gent. Són deutes, són sentiments, i quan tot passi la gent entendrà que havia d'acabar la meva carrera aquí", va insistir Llach, que va descartar un macroconcert final al Camp Nou perquè "no hauria estat coherent".

Comments: Publica un comentari a l'entrada



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?