Blocs Terrassencs - terrassa.com PREN-T'HO COM VULGUIS: REMEMBER ...

dimarts, de febrer 20, 2007

 

REMEMBER ...

Em permeteu fer un petit viatge al passat,...
ai quins moments d'emoció!!!
Lectura, segons la diputació de Barcelona:
200 candidats optaven als Premis de Comunicació Local de la Diputació de Barcelona en la seva 24a edició. La nit de divendres (28 de gener 2005) va resoldre finalment qui s’enduria els guardons, valorats en un total de 55.000 euros.
El programa "Pren-t'ho com vulguis", ràdio municipal de Terrassa va guanyar el Premi Rosalia Rovira 2004, per ser un programa amb una mirada amb personalitat pròpia sobre els esdeveniments diaris, ja siguin de l’actualitat o de la vida quotidiana.

PD: algun dia tornarem a guanyar un premi???
PD2: a la foto, sóc el cinquè començant per l'esquerre ( a la meva dreta"la dire" Montse Prat)

Comments:
Ei!! Si depengués de mi us el donava ara mateix el premi!! M'encanta el Pren-t'ho com vulguis!! No havia trobat mai tant divertit escoltar el trànsit, el repàs a la premsa, els sports!! (jo no sóc massa esportista... per no dir gens...). Totes les seccions del programa són divertides. La secció de l'Olga els divendres, la programació de la tele... TOT m'encanta!!
Continueu així i jo continuaré escoltant-vos cada matí!!

Un petonàs a tot l'equip!

Monica
 
moltes gràcies Mónica, precisament ho fem per gent com tu!!! Val la pena matinar per tots vosaltres!!!
MOLTES I MOLTES GRÀCIES!!!
Oriol Carreras
 
Ah! i el Súper Alan Cabañas (s'escriu així??)!!!! jejeje... No sembla el mateix Alan del primer dia!!
Tots em feu riure molt!!

Ostres, tinc cintes de caset per portar-vos, però no trobo el moment.... A veure si m'hi puc acostar divendres al migdia, encara hi seré a temps????

"Buenu", us deixo que jo encara continuo treballant...

Fins demà!

Monica
 
encara ets ha temps de portar cintes, quantes més millor!!!
gràcies de nou!
Oriol
 
Publica un comentari a l'entrada



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?