Blocs Terrassencs - terrassa.com PREN-T'HO COM VULGUIS: UN SOMNI!!!!!!!!!!

dijous, de novembre 16, 2006

 

UN SOMNI!!!!!!!!!!


tal com raja.....
A la foto, una servidora amb els mestres Daniel y Carlos dos dels components de LES LUTHIERS! Em van felicitar per la secció q fem cada setmana (al pren-t'ho) N'ESTAVEN AL CORRENT ELS TIUS!!!
Som l'única ràdio(al món) q fa una secció setmanal de LES LUTHIERS! Vam ser l'unic mitjà juntament amb tve q vam poder fer una entrevista (tenint en compte q no en concedeixen mai) a 3 dels seus components luthiers(TVE només en va tenir dos de luthiers)
7 minuts i mig q tinc gravats per sempre al meu disc dur!(el cap)
demà els vaig a veure al Barcelona teatre musical PAGANT, un plaer!!!!!!!
He tingut la sort d'entrevistar al llarg de més de 9 anys de ràdio i més de 9 de tele, a infinitat de personatges coneguts i no coneguts,...com a repte "impossible" tenia en ment entrevistar a LES LUTHIERS....per mi no hi ha res IMPOSSIBLE, m'agrada q la meva vida sigui un repte cada dia, és una de les meves motivacions!!!
Ara només em falta el RAPHAEL!!!!!!!
Abraçades!
Uri

Comments:
Caram! Molt be Uri!!!
Es fantastic poder inventar nous reptes cada dia i fer al maxim per aconseguir-los. De vegades es mes dificil pero la vida no es arribar a un cim sino allo que fas per arribar-hi. Quan s'hi arriba, com t'ha passat ara amb aquetsa entrevista amb els Luthiers, aleshores es un premi per l'esforc, Un premi que consisteix en energia per seguir inventant nous reptes ple de motivacio!
 
El Raphaël? Només ell?
I el Luis Aguilé?
I el Camilo Sesto?
I Los Pecos?
I Las Grecas?
i ara no me'n surten més, però...

...ho dic perquè vagis pensant en nous reptes, Uri...

:-) Enhorabona, eh? (sense conyes...)
 
Publica un comentari a l'entrada



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?